Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

ΑΥΘΟΡΜΗΤΙΣΜΟΣ.

Κι εκεί που νομίζεις ότι έχεις σταματήσει να νιώθεις, ότι έχεις μείνει στάσιμος στα πιστεύω και τις απόψεις σου, όλα καταρρίπτονται..! Συνεχίζουμε να εξελισσόμαστε, απλά υπό διαφορετικές συνθήκες. Ήμουν σίγουρη ότι θα περνούσε πολύς καιρός μέχρι να ξανανιώσω εγώ, μέχρι να πω: είμαι ικανοποιημένη με ό,τι έχω και έχω καλό προαίσθημα. Τελικά κατάλαβα ότι δεν υπάρχει προαίσθημα, ούτε τακτική, μόνο αυθορμητισμός. Εσύ θα καθορίσεις το πως θα σε δει ο άλλος, το θέμα είναι να αποφασίσεις από την αρχή ότι θέλεις να δείξεις τον εαυτό σου, κι όχι το πως θα ήθελες να είναι ο εαυτός σου. Εξάλλου έτσι είμαστε όλοι πιο όμορφοι, όταν είμαστε αυθόρμητοι, κι όταν δεν κρυβόμαστε πίσω από τις λέξεις, εξάλλου οι λέξεις πάντα παίζουν παιχνίδια. Η σημασία τους αλλάζει συνέχεια, ο καθένας εκλαμβάνει διαφορετικά την ίδια φράση. Και ξαναγυρίζω στο θέμα μου, αν υπάρχει θέμα, ο καλύτερος εαυτός μας, είναι αυτός που μας βγαίνει όταν απαντάμε χωρίς να σκεφτόμαστε, χωρίς να περιοριζόμαστε, όταν είμαστε αυθόρμητοι.
Και τώρα είμαι σίγουρη, ποτέ δε σταματάς να νιώθεις. Κι ακόμα κι όταν νομίζεις ότι είσαι κενός κι ότι η ρουτίνα έχει κατατροπώσει το "εγώ" σου αλλά και το "αυτός" ή "αυτή" σου ή καλύτερα το "εκείνος" , μιας και το "αυτός" είναι απαίσια λέξη, και τότε νιώθεις. Ακόμα και το κενό είναι "κάτι" γιατί σε βάζει σε σκέψεις, σε κάνει να καταλαβαίνεις την κατάστασή σου και να ψάχνεις ερεθίσματα μόνο για να καταλάβεις αν νιώθεις.
Και το συμπέρασμα είναι πάντα θετικό.
~
Και μετά λες "δείξε το ενδιαφέρον σου" στον εαυτό σου και φυσικά γεννιέται εκείνο το ερώτημα. Ένα ΠΩΣ που θα σε στοιχιώσει. Χαλάρωσε. Δεν αξίζει να παίρνεις τη ζωή τόσο στα σοβαρά, ένα αστείο είναι, σωστά? 


Καλημέρα=)

2 σχόλια:

  1. "Δεν αξίζει να παίρνεις τη ζωή τόσο στα σοβαρά, ένα αστείο είναι, σωστά?"
    ώρες ώρες θέλω τόσο πολύ να πιστέψω πως έτσι είναι,απλά για να ξεφύγω,για να με δικαιολογήσω...!

    Καλό σου βράδυ(:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τότε δεν έχεις παρά να το πιστέψεις=)
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή